” Co dla Ciebie oznacza przedszkole promujące zdrowie”

Warsztaty prowadzone przez Zespół ds promocji zdrowia ” Co dla Ciebie oznacza przedszkole promujące zdrowie” były okazją do refleksji i dyskusji nad znaczeniem zdrowia i dobrego samopoczucia w pracy w przedszkolu.  Szukaliśmy odpowiedzi na pytania: 

  • czy zdrowie i dobre samopoczucie jest dla nas ważne?
  • czy zdrowie i dobre samopoczucie członków społeczności przedszkola ma wpływ na naszą pracę?
  • co wpływa na nasze samopoczucie w pracy w przedszkolu? 
  • co dla ciebie (dla nas) oznacza, że przedszkole promuje zdrowie?
  • jakie są najważniejsze cechy takiego przedszkola?
  • czy i w jakim stopniu nasze przedszkole spełnia standardy PPZ?

„Zdrowie psychiczne a rozwój dziecka”

Warsztay dla rodziców prowadzi Liliana Kupaj. Rodzice metodami aktywnymi poznawali sposoby budowania poczucia wartości dziecka, jak zapewnić dzieciom pczucie bezpieczeństwa i wspierać  ich zdrowie psychiczne.

„Jak mądzre kochać i wychowywać dziecko”

Konferencja pod hasłem „Jak mądrze kochać i wychowywać dziecko” zorganizowania dla dyrektorów przedszkoli, nauczycieli i rodziców. Prelegentem była psycholog Dorota Krzywicka.

Szkolenie Pierwsza pomoc przedmedyczna

Szkolenie z pierwszej pomocy przedmedycznej dla nauczycieli i pracowników administracyjno-obsługowych. 

Jak pomóc dziecku

„Jak pomóc dziecku?” – rozpoczęliśmy cykl szkoleń pod kierunkiem trenera programu Szkoły Coachingu Pani Lilianny Kupaj. Tak pracowali nauczyciele PP32 w temacie „Skuteczne modele komunikacyjne z dzieckiem i rodzicem”. Dziękujemy Pani Liliannie za umożliwienie praktycznego doświadczania i profesjonalną obudowę metodyczną warsztatów, wspaniałą energię i kompetencje. Czekamy na kolejne spotkania.

Nowoczesne technologie we wspieraniu rozwoju dzieci w wieku przedszkolnym

Zespół ds. WDNiPP przeprowadził szereg ćwiczeń, które można zastosować w pracy z dziećmi. Wykorzystując metody aktywizujące takie jak: zabawa integracyjna, pobudzająca „Zawody przyszłości”, technika 5Q, metoda odwróconego celu – praca zespołowa, prezentację multimedialną, przeprowadził z nauczycielami kilka propozycji zabaw z wykorzystaniem narzędzi  TIK i pomocy służącym wprowadzeniu w język programowania w trybie offline (kodowanie na dywanie) i online (z wykorzystaniem technologii).